Ons Atelier

Atelier Blaalse School

Het atelier is gevestigd aan de achterkant van Bleijenhoek 57A te Bladel.

In ons atelier wordt op 5 verschillende dagdelen geschilderd te weten op maandag overdag, dinsdagmiddag, woensdag avond, donderdag overdag en donderdagavond.

Alle dagdelen hebben hun eigen vaste kern van leden maar je mag ook meerdere keren per week in een andere groep schilderen.

Nieuwe leden zijn van harte welkom ...loop eens binnen en drink een kop koffie of thee en maak eens een praatje met de schilders.

Geïntresseerde krijgen de mogelijkheid om op 2 dagdelen (zonder enige verplichting) de sfeer te proeven voordat zij lid worden.

Er zijn op onze ruime atelier voldoende schildersezels en tafels aanwezig. Ook is er ruimte om werkstukken (met name olieverfschilderijen) tussentijds op te bergen. Het teken- en schilder materiaal zoals verf en doeken nemen de leden zelf mee en wordt na elke bijeenkomst weer mee naar huis genomen.

Iets voor jou? Kom langs bij de Blaalse School waar schilderen meer is dan een penseelstreek.

Het Nieuwe Atelier van de Blaalse School in aanbouw

Het Nieuwe Atelier van de Blaalse School

Vanuit ons huidige atelier gaan wij in december 2024 verhuizen naar het nieuwe gemeenschapshuis aan de Markt te Bladel. Ons nieuwe atelier zal een oppervlakte hebben van 87 vierkante meter en aangrenzend een opbergruimte.

Planning vanaf de start van de verbouwing tot de opening Gemeenschapshuis naar de markt:
Activiteitperiode

Start bouw: maart 2023

Voorbereidingen inrichting: maart - december 2023

Invoegen directieleveringen en inrichting: april - september 2024

Oplevering incl. inrichting: december 2024

Overhuizing 2024: december-januari 2024-2025 (Blaalse School)

Herinrichting buitenruimte/markt: december - maart 2024-2025

Opening: februari - maart 2025