Blaalse school

Onze teken- en schilderclub

Doelstelling

Wij zijn een club van leden die zich in verenigingsverband willen ontplooien in tekenen en schilderen. Er is plaats voor elk niveau. Wij zijn geen opleiding en er zijn geen docenten of begeleiders aanwezig. Tijdens de bijeenkomsten staan de leden, indien nodig en gewenst, elkaar met raad en daad bij.

Atelier

Er zijn op onze ruime atelier voldoende schildersezels en tafels aanwezig. Ook is er ruimte om werkstukken (met name olieverfschilderijen) tussentijds op te bergen. Het teken- en schilder materiaal zoals verf en doeken nemen de leden zelf mee en wordt na elke bijeenkomst weer mee naar huis genomen.

Materiaalkeuze

Elk lid is vrij in zijn/haar materiaalkeuze. Er wordt gewerkt met materialen zoals potlood, houtskool, inkt, olie of acrylverf en aquarelverf. (waterverf)

Ons bestuur bestaat uit:

• Voorzitter: Cor van Gool